antradienis, liepos 08, 2008

13 diena, Kvanndal - Arsvagen

Vėl sėdame į automobilius ir tęsiame kelionę. Keltu persikeliame iš Bruravik į Brimnes (auto+vairuotojas 71 NOK, keleivis 27 NOK) ir sukame į 7 kelią.

Šią dieną tiesiog galima pavadinti krioklių diena: jų pakeliui pasitaiko net keletas. Prie pačių įspūdingiausių stojame ir fotografuojame.

Dar planuodami kelionę numatėme, jog šiek tiek pasuksime iš kelio ir būtinai apsilankysime prie Voringfossen krioklio. Tai vienas iš žymiausių Norvegijos krioklių, kurį galima apžiūrėti tiek iš viršaus (spiraliniu tuneliu pakilus prie viešbučio), tiek iš apačios (numatytas maršrutas pėsčiomis). Kaip jau įprasta šioje šalyje, statūs kalnų šlaitai neaptverti, o skelbimuose patariama: "Go on your own risk". Tą mes ir darome.

Pasigrožėję atsiveriančiais vaizdais, grįžtame atgal į Brimnes ir 13 keliu pasukame link Skare.

Pakeliui sustojame prie Latefossen krioklio.

Įsukę į E134 kelią susimokame kelių mokestį (40 NOK) ir važiuojame toliau.

Tiesiog negalime nesustoti prie Langfoss krioklio. Tai vienas iš aukščiausių Norvegijos krioklių.

Privažiavę Vag miestelį, sukame į E39 kelią ir pradedame ieškoti nakvynės. Tačiau šį kartą mums nelabai sekasi: daugumoje kempingų laisvų vietų nebėra. Nepabijome pasukti iš kelio ir kelis kilometrus pavažiuoti į šoną. Ūkininkų sodyboje už 650 NOK išsinuomojame 8 vietų trobą šalia kiaulidžių (taip, kvapas lauke iš tiesų gasdina, bet viduje jo visai nesijaučia). Labiausiai apsidžiaugiame, kad name yra įrengta sauna - vakare galėsime pasikaitinti! O vyrai, pajutę netoliese vandenį, griebia meškeres ir išlekia žvejoti...

Neaišku, ką jie čia pagavo, bet, pasak šeimininko, tai valgoma ir netgi vertinga (!) žuvis. Tik nuo jos bėga mėlynas kaip rašalas vanduo...

Maršrutas: Kvanndal - 7 (13) - Bruravik - keltas - Brimnes - 7 - Fossli - 7 - Brimnes - 13 - Skare - E134 - Vag - E39 - Arsvagen.