ketvirtadienis, birželio 05, 2008

1 diena; Vilnius - Helsinkis - Rovaniemis

Kelionė prasideda!

20:50 išvykstam iš Vilniaus į Taliną. Prieš akis - 600 km ir 7 val kelio. Taliną turime pasiekti ryte, iš kur keltu kelsimės į Helsinkį (keltų ir traukinio bilietus rezervavome Estravel agentūroje).

4:30 mes jau Talino jūrų uoste. Mūsų keltas išplaukia 6:00 val. Kelionė truks 2 val.

9:00 pasiekiam Suomijos krantus. Kadangi iš Helsinkio naktiniu traukiniu važiuosime į Rovaniemį ir dar turime nemažai laiko, pasivaikščiojame po miestą.

Po ilgos kelionės ir bemiegės nakties buvome visi išvargę, todėl fotografuoti tiesiog nebeliko jėgų... Ką galite aplankyti ir pamatyti, skaitykite Helsinkio gide.

Žinoma, bažnyčia, įkurta tiesiog uoloje, įspūdį paliko visiems.

Gerą pusdienį pasivaikščioję po miestą, sugrįžome į traukinių stotį. Kvitus, kuriuos sumokėję už bilietus gavome Estravel agentūroje, kasoje reikėjo išsikeisti į bilietus. Problemų nebuvo jokių: užteko pamojuoti savo popierėliu ir tuoj pat gavome viską, kas mums priklauso.

Tuomet patraukėme į automobilių stovėjimo aikštelę. Ten, likus dviems valandoms iki išvykimo, į specialius vagonus kraunami automobiliai (tam skirta valanda laiko). Daiktus, kuriuos norite neštis į traukinį, būtina pasiimti su savimi.

Atsisveikinę su savo automobiliu (ir turėdami viltį jį dar kartą pamatyti) patraukėme į keleivių zoną. Kad nereikėtų klaidžioti, dar namuose išstudijavome pėsčiųjų judėjimo maršrutą. Tiesa, prieš tai darbuotojo pasiklausėme, iš kurio kelio išvyks traukinys į Rovaniemį.

Gerą valandą išsėdėti stotyje ant suolelio ne taip ir lengva... Bet pagaliau sulaukėme savo automobilių ir keleivinių vagonų!

Kelionė tęsiasi! Šį kartą - traukiniui lekiant 150 km/h greičiu.